dinsdag 10 april 2012

WITTE 10 APRIL




Allereerst wil ik iedereen weer bedanken voor alle lieve reacties!
En mijn nieuwe volgers een warm welkom heten!
Gezellig is het toch dat bloggen! Had ik jaren eerder moeten doen!
Ik zag op de teller dat ik bijna 50 volgers heb. En dat in een tijdbestek van 2 maanden!
Nu moet ik toch gaan denken over een giveaway!  Lijkt me zo leuk om te doen!

Ik ben hier nog even naar buiten geweest om de paarden een plak hooi te geven.
Die staan nu even op stal.
Even wat foto's gemaakt en gauw weer naar binnen! Wat een natte rommel!
Gelukkig dooit het.  Maar omdat het zulke heftige sneeuw is,
blijft een deel toch nog wel even liggen.






En dit gebouw was de voormalige stal. De tussen en achterruimte--- onder---- zijn nu in gebruik als
paardenstallen&berging.  Het voorste gedeelte--- onder--- is de garage.
Boven vind je de zomerveranda en achter de drie grote ramen bevind zich het gastenverblijf annex
hobbyruimte. Daarnaast bevind zich de berging en Marcel zijn werkplaats.. En daarboven is
nog een grote zolder.
Het kleine gebouwtje links is het hooihuisje.

Ik wens jullie een fijne dag verder!    Liefs, Juliëtte

NATTE SNEEUW EN REGEN



Vanmorgen werden we wakker in een witte wereld!
Gelukkig was er niet zo veel gevallen.
Het kwik is niet boven de 3 graden geweest en dat was te merken!
Koud, guur en nat. De sneeuw smolt dus al gauw weer weg.
Maar al met al geen weer om buiten te zijn.
Gisteren heb ik een paasbrood gebakken volgens onze paas traditie.
Je kan ze hier niet kopen dus bak je hem maar zelf.

Veel liefs, Juliëtte



Erg lekker!

Daarna maar het  granny square kleedje in elkaar gezet.
En dit is het resultaat.
Alleen het dienblaadje moet ik nog wit maken.







zaterdag 7 april 2012

PASEN




Langs deze weg wil ik iedereen hele fijne paasdagen wensen!


Liefs, Juliëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten