vrijdag 16 november 2012

Van zonsopgang tot zonsondergang.

Allereerst weer heel hartelijk dank voor al jullie lieve felicitaties!
De dag begon gisteren al goed. Ik had al een paar dagen pijn in mijn kies!
Ja, en zoals ik ben wil ik dat altijd nog even aanzien.
Nou op het eind bleef ik maar paracetamol slikken!
Au, wat doet dat zeer!!!
Dus maar snel een rondje tandarts.
Gelukkig kon ik dezelfde dag nog terecht want de tandarts ging 10 dagen op vakantie.
Ik ben blij dat het gelukt is!
Wel een wortelkanaalbehandeling, maar dat heb ik wel vaker gehad!
Ik voel me in ieder geval als herboren! Zo blij dat die pijn weg is!

Vandaag wil ik jullie weer een stukje van de weg zien waaraan wij wonen.
Van zonsopgang tot zonsondergang.
Het vroor iets en er was ook veel mist. En dat geeft de mooiste plaatjes!
Toen het zonnetje zich liet zien, was de rijp gauw weer weg.
Gelukkig heb ik nog wat foto's kunnen maken.
Kijken jullie mee?

Volgende keer laat ik jullie mijn nieuwe gehaakte jurkje zien.
Tot gauw maar weer en een heel fijn weekend!

     Juliëtte




 De vier volgende foto's spreken voor zich.









Woon je beneden in het dal, dan is het de hele dag bewolkt!
Wij zitten nu dus boven de mist en kijken neer op een grote deken.
Deze foto is op loopafstand van onze boerderij genomen.





Deze foto is tegen zonsondergang genomen. Wegen vol ijs is hier niet ongewoon!
Gelukkig zijn ze in dit dorp zeer gul met het strooien van de wegen! Met grind.



Zonsondergang ! Op beide foto's.
Op de onderste foto zie je weer goed dat de mist nog steeds beneden in het dal aanwezig is! Die hebben dus de hele dag de zon niet gezien. De foto's zijn zo'n 10 minuten na elkaar genomen!
Zo kunnen de kleuren opeens veranderen! Nee, de foto's zijn echt niet bewerkt.



  

UITSLAG GIVE AWAY!

Op de verjaardag van Larissa de uitslag van mijn give away!
Ik heb daar best veel deelnemers op gehad!
Zesendertig personen om precies te zijn!
Ook waren alle nummers wel vertegenwoordigd, maar de meeste kozen
toch voor nr.3 het koeienkussentje!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die ook het mooist vind.
Maar omdat ik zo vreselijk blij ben met al mijn volgers!
En elke dag weer geniet van jullie mooie blogs en lieve reacties,
heb ik besloten om nog een tweede give away weg te geven!
Er zijn dus twee winnaars!
Nu genoeg geklets. Zijn jullie er klaar voor?



        36 lootjes in een schaal: Grabbelen maar en de eerste winnaar is:






 Sandra van : http://poesmisty.blogspot.no/  Blauw ruitje!
 Gefeliciteerd Sandra! Je adres heb ik nog, dus de gehaakte spulletjes
 komen zo snel mogelijk jouw kant op!



Uit de tweede trekking kwam Gerry van: http://merel-viool.blogspot.no/

Van harte gefeliciteerd Gerry! Wil je je adres naar mij toe mailen? Mijn e-mail staat in de zijbalk.
Dan stuur ik het koeien kussentje zo snel mogelijk naar je op!

Verder wil ik jullie allemaal heel hartelijk danken voor jullie deelname!
Ik vond het in ieder geval weer heel leuk om te doen!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en tot gauw!

Dikke knuffel!!  Juliëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten