donderdag 7 juni 2012

WILDE RANONKELS

 




Ondanks de heftige onweers en plensbuien,
toch gisteren maar even naar buiten gegaan om een
bos wilde gele ranonkels te plukken.
Deze staan overal op het terrein! Een prachtig gezicht!
Ik zal daar snel weer wat foto's van gaan maken!
Deze komen uit de berm! Deze ranonkel is familie van de boterbloem,
dat kun je ook wel zien.
Hoewel geel niet helemaal mijn kleur is vind ik het toch de
moeite waard om er een bosje van te plukken.
Straks is de ooievaarsbek aan de beurt, want die zit ook al in de knop!
Er is nog zo veel wat ik jullie wil laten zien van het prachtige Noorwegen.
En ik beloof  om jullie zeer binnenkort weer mee op reis te nemen!


En wat doe je als je binnen zit? Haken, haken en haken.
Ik heb echt een tik van haken momenteel! Het is een klusje wat je zo
lekker tussendoor alle bedrijven even snel oppakt.
Gisteren heb ik dit kleine poppenjurkje gemaakt.
Voor de pop of zomaar ter decoratie!
Ik wil nog zoveel doen! Waarom zitten er geen 48 uur in een dag?!


Veel liefs allemaal!


Juliëtte
Luna kwam ook even kijken wat ik aan het doen was!


In het oude vaasje van mijn moeder.














woensdag 6 juni 2012

EEN AANRADER

Hierbij  doel ik op het boek van Marijke van Ooijen  http://marijkevanooijen.blogspot.no/die ik gisteren binnen gekregen heb!
Wat een fantastisch boek!!
Ik heb het in een adem uit gelezen. Maar toch, er is zo veel te zien op de
foto's, dat ik het  voorlopig nog niet uit heb.
Als het ooit uit komt!
Een prachtige bron van inspiratie voor iedereen die van shabby chic houd!
En van beren, poppen enz enz!
Verwerkt in het prachtige persoonlijke verhaal van Marijke!
En dan de prachtige rozen van Janny http://rozenvanpapier.blogspot.no/!
Nou mijn complimenten! Echt een aanrader!
Nu even alle blogs doorlezen onder het genot van een lekker
bakkie koffie!

Veel liefs!

Juliëtte







dinsdag 5 juni 2012

SPRAKELOOS

Vandaag ben ik even sprakeloos!

Na de leuke blog over mijn give.away van  Esther : http://derdijkbrocante.blogspot.no/2012/06/give-away-uit-noorwegen.html.
Dank je Esther!
Daardoor heb ik weer een aantal nieuwe volgers gekregen!
Welkom allemaal! Natuurlijk ga ik jullie ook volgen!
Daarom vandaag alleen twee foto's die ik gisteravond gemaakt heb.


Liefs, Juliëtte


Genomen vanaf het overdekte balkon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten