woensdag 8 februari 2012


ROZEN


Wat een mooie dag! De zon schijnt en het is weer boven nul! Ik moet toegeven dat het voorjaar steeds meer begint te kriebelen. Maar ja, dat duurt toch echt nog wel even.Daarom geniet ik maar van de roosjes van Marcel, die zo mooi staan!


NOG EEN BERICHTJE

En dit is echt het laatste voor vandaag. Verslavend hoor een eigen blog!
Na drie uurtjes werk heb ik wat kaartjes gemaakt voor mijn  kantjes.
Ik ben gek op kant! En knopen!
Probeer ook altijd lint en kant in mijn werkstukjes te verwerken.
Ook heb ik al een lijstje klaar. Had er drie gekocht dus nu moeten er nog twee.
En een klein zeepzakje met een echt oud stukje zeep erin. Ruikt lekker.
Voor


na



zeepzakje
vintage kaartjes met kant

WERKSTUKJES

 
 
Natuurlijk ben ik al een hele tijd bezig  met knutselen. Veel van die dingen vind je terug op Facebook. Maar hier dan iets wat ik gisteren gemaakt heb. Sinaasappels ingemaakt, de potten gepimpt en een oude weckpot versierd met als thema aardbeien. Hmmm..... was het maar weer zomer! En de sinaasappels zijn heerlijk op ijs,kip, kwarktaart en ga zo maar door!




                     
                           Deze kocht ik laatst nog even bij Brukt og Nytt voor 5kr. of 50 eurocent per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten