maandag 15 april 2013

Storm en natte sneeuw

Gisteren in de namiddag een flinke storm gehad met heel veel natte sneeuw.
Het dooit hier nu wel erg snel.
Geen zonnetje gezien, en de temperaturen blijven magertjes.
Zo'n 3 tot 4 graden.
Larrisa is gisteren weer naar Trondheim vertrokken.
Om zich helemaal op haar studie te storten.
De examens komen er aan!
En mijn oudste , Aurora, komt morgen thuis.
Voor een paar dagen, want dan vertrekt ze naar haar nieuwe baan.
Ze gaat werken op een grote dressuurstal in Lefdal als leidinggevende en lerares.
Wat ben ik trots op mijn meissies!!

De afgelopen dagen, was het echt geen weer om buiten iets te doen.
Dus heb ik maar wat kleine klusjes opgepakt.
Zoals al mijn stofjes verzamelen.
Tijdens de verhuizing zaten ze in verschillende
plastic boxen, her en der verspreid over de boerderij.
Ik heb een groot gedeelte al bij elkaar gezocht en gestreken.
Nu de rest nog.
Ze krijgen een plaatsje in de nieuwe garderobe kast.
Hopelijk gaat Marcel daar a.s weekend aan beginnen.
Verder nog wat losse klusjes gedaan.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!
Hartelijk dank voor al jullie lieve reacties!
En ik kom snel weer bij jullie langs!


Veel liefs, Juliëtte

Een bloot popje voorzien van een jurkje en mutsje.

Deze pop kocht ik ooit op Marktplaats, het kant van de jurk, was vergaan en de pop en kleding waren vies.
Ik vind het heerlijk werk om ze weer op te knappen. Van de week moest de jurk weer even in de was.
En nu staat ze weer vrolijk op de kast in de kamer van Larissa.

En mijn gestreken hobby stofjes.

 

zaterdag 13 april 2013

Storing

Als jullie de afgelopen dagen geen verbinding met mijn blog hebben kunnen krijgen, dan kan dat kloppen.
We hebben hier in de omgeving ruim twee dagen zonder internet gezeten, wegens een grote storing
bij Telenor.
Hopelijk is het probleem nu opgelost en kan ik jullie blogs nu ook weer lezen.
Ik wens jullie een hele fijne zondag en tot gauw!

Liefs,  Juliëtt
 

donderdag 11 april 2013

Slaapkamer

De slaapkamer van Larissa is klaar!
En dat is net op tijd want vanavond komt ze weer
thuis van een weekje Nederland.
Van de week heb ik alles schoon gemaakt en vloertjes in de was gezet.
Ik moet ,zoals je hieronder op de foto kunt zien, de gordijnen nog op maat maken.
Dus nog genoeg klusjes te doen.
Het gaat alleen niet zo snel, want ik zit met een gekneusde rib.
Van een hoestbui!

Van de week heb ik weer een geweldige give away gewonnen bij: Jacqueline
Wat een leuke spulletjes! Die ga ik een mooi plekje geven in ons huisje!
Reken maar! Dank je wel Jacqueline, ik ben er heel erg blij mee!

Het weer hier is de afgelopen week fantastisch geweest!
Alleen maar zon, maar helaas wel koud.
Nu is het gaan sneeuwen, natte sneeuw.
Maar de lente komt er echt aan, ook al is het kouder als normaal.
Ik heb de eerste zomer vogeltjes al gespot.
Laat de lente maar komen, wij zijn er klaar voor!

Veel liefs, Juliëtte


Het bed is heel eenvoudig, maar het is op maat gemaakt. De meeste bedden passen hier gewoon niet.

Nu nog de gordijnen netjes en wat nieuwe dekbed overtrekken. Daar ga ik volgende maand naar op zoek.

En Luna heeft haar eigen bed, op de bank. Die vind het nog veel te koud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten