vrijdag 27 april 2012

OMA'S BLOEMENMAND

Vandaag heb ik maar eens de mand met zijden bloemen van
mijn moeder schoongemaakt.
Dit is toch wel regelmatig nodig, vanwege de stof.
Ik ben hou meer van echte bloemen, maar omdat ze hier zo duur zijn,
heb je ze niet elke week in huis.
Dan is dit een aardig alternatief.
Straks gelukkig weer echte bloemen van het plukveldje.
Allemaal alvast een heel fijn weekend!
En denk nog even om de give-away!


Liefs, Juliëtte


AWARD



Gisteren ontving ik van Thea van http://heartsandbluebells.blogspot.com/2012/04/my-sunshine-award.html de sunshine award!
Nu heb ik eigenlijk een award free blog.
Maar omdat dit mijn eerste is vind ik het toch wel erg lief!
Probleem is dat ik het altijd zo moeilijk vind om hem door te geven.
Jullie zijn me allemaal even lief!
Sommige vinden een award leuk en anderen weer niet.
Als tegenprestatie moet ik 10 vragen beantwoorden.
Nu, dat wil ik ook wel doen!
En de award wil ik aan al mijn volgers geven!
Omdat elke blog en reactie van jullie mij veel zonneschijn geven!
Zeker op een natte dag als vandaag!


Hier de vragen en mijn antwoorden:

Mijn favoriete kleur : Die heb ik niet echt, als het maar zachte kleurtjes zijn!
                                      Maar wit, roze, paars en blauw springen er bij mij
                                        wel uit.

Mijn favoriete dier: Heb ik eigenlijk ook niet! Ik hou echt van alle dieren!
                                   Ze zijn op hun eigen manier allemaal nuttig en lief!

Mijn favoriete getal: Getallen eigenlijk, 12 ,21 deze getallen komen veel in mijn leven
                                    voor.


Mijn favoriete drankje zonder alcohol: Koffie!


Facebook of Twitter: Facebook maar alleen om contacten te onderhouden.
                                   Vind Bloggen veeeel leuker!


Geven of ontvangen:  Hoewel het natuurlijk altijd leuk is om zo af en toe iets te
                                    ontvangen,
                                    ( Ik geef het eerlijk toe), vind ik het veel leuker om
                                    te geven.
                                    Dat past meer bij mijn karakter.


Favoriete patroon : Nou dat zijn er een heleboel! Van bloemen tot haken, natuur
                                 of breien.
                                  Ligt er maar net aan in welke context je het wil zien.


Favoriete dag van de week:  Zaterdag.



Favoriete bloem: Eigenlijk hou ik van heel veel bloemen!
                             Maar de roos springt er toch wel tussenuit!


Zo en dan weten jullie nu ietsje meer van mij!

Ik hoop dat het gauw weer lente gaat worden. Wij zijn in ieder geval het weekend aan de beurt.
Heerlijk! Ik heb al wat zaden uitgezaaid en hoop dat het spoedig op gaat komen!
Want ik wil zo graag een boerderij met heel veel bloemen!

Veel liefs!      Juliëtte


 

woensdag 25 april 2012

BESSENGEN

Vandaag alleen maar regen!
Dus daarom neem ik jullie mee naar Bessegen.

Veel liefs, Juliëtte



Op weg naar Bessengen.
Links van de weg vind je een wild water rivier.
Hier kun je ook kanoën.






Onderweg kom je een grote waterval tegen.
Daar staan we nu bovenop.
Met een prachtig uitzicht op de rivier!
Het gebergte achter is Bessenger.



 Helder blauw water.


 En dat kan aardig te keer gaan , zo'n waterval





 Het Bessenger gebergte.


Over deze bergkam kun je dus lopen/klimmen! Een dagreis!
Marcel en Aurora hebben dit gedaan.
Die foto's laat ik jullie nog wel eens zien.


 Aan het water heerlijk uitrusten en even de barb. opzetten.





En dit is dan Bessengen.
Het stipje op het water achterin is een boot.
Dan heb je een idee hoe inmens dit gebergte is.


 Op de terugreis!


En deze dames lopen gewoon los. Dan hoef je de bermen niet te maaien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten