Terug van weggeweest

Na diverse pogingen om op mijn oude blog te komen, heb ik besloten een nieuw blog aan te maken. Omdat ik het bloggen gewoon ging missen.
Omdat ik veel problemen had met mijn oude laptop, vond ik het tijd worden voor een nieuwe.
Inmiddels had mijn man mijn oude e-mail adres  afgesloten en een nieuwe aangemaakt. Ja, toen kon ik ineens niet meer op mijn blog komen. Van alles geprobeerd, maar steeds werden de meldingen naar mijn oude e-mail adres gestuurd.

Maar ik ben weer terug! Het meeste werk is gaan zitten in het opnieuw plaatsen van mijn oude berichten. Want ik wilde niet dat deze verloren zouden gaan.

Inmiddels heb ik deze weer op mijn blog geplaatst.
In de zijbalk vind je alles terug op de datum 8 april 2018.
Helaas staat de volgorde soms verkeerd. Sorry voor het ongemak.


In de afgelopen jaar is er heel wat veranderd op de boerderij. Want de verbouwingen zijn gewoon doorgegaan. Later zal ik daar nog wel eens op terugkomen.

Onze trouwe vriend Jakk, de elandhond, is helaas niet meer bij ons. Vorig jaar december hebben we hem in moeten laten slapen. Hij was al een geruime tijd helemaal blind. Maar nu was zijn oog ernstig ontstoken en hij had pijn. Dat konden wij hem niet aan doen. Hij is 14 jaar geworden.






Ook onze kat Toeter is niet meer. Zijn niertjes werden op een gegeven moment zo slecht, dat het ook voor hem het leven veel te zwaar werd.





Natuurlijk zijn er ook heel veel positieve dingen gebeurd.
En daar zal ik regelmatig een post over schrijven.


Veel liefs, Juliëtte



6 opmerkingen:

  1. Top, welkom terug,
    Ik heb ook al een hele lange blogpauze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig om weer terug te zijn.Ik heb even op je nieuwe blog gekeken. Ziet er gezellig uit! Ik kan je alleen niet toevoegen.

      Verwijderen
  2. Welkom terug in blogland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk!....zag het gister op fb....welkom terug...ik volg je weer hoor...liefs Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig Ria! Ik zal jou ook weer toevoegen! Een heel fijn weekend!

      Verwijderen