donderdag 25 december 2014

maandag 22 december 2014

Kerst

Heel vervelend , maar ik heb weer eens problemen met mijn pc.
Het oude geval laad niet meer op.
Ik weet niet wanneer alles weer naar behoren werkt.
Ik heb een nieuwe pc gekocht en moet alles weer opnieuw installeren.
Dus wens ik jullie bij deze alvast een hele fijne kerst!
En ik hoop snel weer terug te zijn.

Veel liefs, Juliëtte



 


dinsdag 16 december 2014

Matrozen beertje.

Het pakje voor de beer is af.
Het was wel een beetje puzzelen.
Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met het resultaat.

Inmiddels heb ik de eerste passen op mijn gebroken enkel weer gezet.
Dat viel in de eerste instantie niet mee, omdat mijn voet een dwangstand had.
Eerst maar wat oefenen, en inmiddels loop ik alweer wat rond met twee krukken.

Het huis is weer in kerstsfeer gebracht door mijn twee lieve dochters!
Manlief kocht een mooie kerstboom.
Het is weer echt ouderwets gezellig!

Veel liefs, Juliëtte





Ook  ons kleine mannetje  genoot van alle kerstversiering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten