maandag 23 april 2012

REGEN

Was toch wel weer heel raar om de regendruppels op het dak te horen vallen.
Sneeuw maakt natuurlijk geen geluid.
En genoeg regen viel er vandaag!
Nu begint het gras toch  ook wat groener te worden!
Regen is niet fijn, maar betekend wel dat het lente is!
Lekker binnen nog wat werkjes afgehaakt!
Ja.........ik kan het toch niet laten!

Veel liefs, Juliëtte




Een speldenkussentje.



Een Marie Antoinette potje.
Binnenin zit een glazen potje.
Je kan het ook als lichtje gebruiken.

zondag 22 april 2012

WEEKEND

En zo is je weekend weer bijna voorbij.
Gelukkig hadden we redelijk weer!
Niet echt warm, maar het was in ieder geval droog!
Zo af en toe kwam het zonnetje er even bij.
En gisteren nog wat kleine buitjes met natte sneeuw.
De sneeuw is vandaag weer helemaal weggesmolten.
Terwijl er gisteren nog wat sneeuw lag.
Dat zien jullie wel op onderstaande foto's,
want die heb ik gisteren genomen.
Boven in het weiland heeft Marcel wat boompjes
gezaagd.
En daar heb je een te gek uitzicht over het dal!
Daar lag al geruime tijd een hele stapel met snoeihout.
En wat doe je er mee hier? Je steekt het gewoon in de brand!
Vandaag hebben we de schuur opgeruimd, want daar moet
een derde stal komen.

Ik ben trouwens erg blij dat mijn give-away bij jullie in de
smaak valt!
Nu maar afwachten wie hem gaat winnen!

Veel liefs! Juliëtte


Uitzicht vanaf het weiland.
In de geul in het gebergte stroomt een rivier.
Die geul is er door  het riviertje in  miljoenen jaren uitgeslepen


    Iets meer naar links.


    Stapeltje snoeihout, we hebben geen groene container. Dus........in de hens!


    En in die stapel hout vind je de wonderlijke wereld van de paddestoelen en zwammen.

vrijdag 20 april 2012

GIVE AWAY!

50 VOLGERS

En zoals ik gisteren al schreef, vandaag dan de give away!
Uit dankbaarheid voor al jullie lieve berichtjes! Ik ben er elke dag weer erg blij mee!
Ik heb het idee dat ik al dat geknutsel en de verhalen en foto's van onze boerderij er wat toe doen!
Nogmaals heel erg bedankt!

En dan nu de ..................give away!
Ik vond het best wel moeilijk om iets uit te zoeken voor jullie!
Uiteindelijk is het toch wel gelukt.
Iedereen die volger is mag meedoen aan mijn give away!
Ik zou het wel heel leuk vinden als je een linkje op je blog zet!
Dus stuur me maar een reactie of meld je aan als volger!
12 mei is de uitslag!

And now .................. the giveaway!
Anyone may join my follower giveaway!
I would really appreciate it if you place a link on your blog!
So send me a comment or sign up as a follower!



Allemaal een heel fijn, maar vooral zonnig weekend!


Liefs, Juliëtte



        Een vilten hart.


        Een vilten schoentje.Het knoopje is ook echt oud.



                     Een gehaakte hoes voor om een vaas of pot.
                     W.s vind je wel iets wat er in past.

                     Met roos, vlinder en kwastjes. Deze krijg je er los bij.


      En dan iets echt Noors!
      Hele oude (ja, ze zijn echt oud!) traditionele bakvormpjes.
      Een set van acht stuks, gewoon leuk om mee te decoreren.
      Maar je kan ze ook nog gebruiken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten