dinsdag 18 februari 2014

Na sneeuwstorm komt de zon!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al jullie lieve reacties!!
En een warm welkom voor mijn nieuwe volgers! Met dank aan http://ooknuendan.blogspot.no/2014/02/wat-jij-al-zag_14.html#comment-form  voor het leuke berichtje over mij op haar blog!!
Ik kom snel even bij jullie langs!


Een paar dagen geleden zijn wij overvallen door een heuse sneeuwstorm.
Dat klinkt heel heftig, maar dat valt wel mee.
Prachtig, dat witte natuurgeweld.
Overal lagen hoge sneeuwduinen.
En de bomen waren zwaar van de sneeuw.
Gelukkig geen schade gehad, maar de paarden stonden de hele dag op stal.
Iets wat hier weinig gebeurt.
Zelfs Jakk had zo iets van......uh........vandaag maar niet.
Dus laat ik jullie nog een paar foto's zien, die genomen zijn
tijdens de sneeuwstorm.

Verder ben ik druk aan het haken.
Wat? Dat laat ik in een volgende post zien.

Veel liefs, Juliëtte


Nog even en dan verdwijnt ons huisje onder een dik pak sneeuw.


De sneeuw ligt al net zo hoog als onze veranda. Zelfs na sneeuwruimen.

De sneeuw was vrij nat.


Toen werd het heel even rustig.

Nog even de achterkant van het huis.

Nog even de ijspegels aan de kant van de huiskamer.

Maar nu schijnt de zon!!


  

Twee jaar bloggen en ijspegels.

Vanmorgen had ik even een helder moment.
Wanneer ben ik ook alweer begonnen met bloggen?
Uhhh... even nakijken.... dat was dus op 7 februari 2012..
...vorige week was dus mijn 2 jarig blog bestaan......dom..... vergeten!
Dus op deze dag dan maar, omdat het Valentine is vind ik het toch wel weer
speciaal om al mijn lieve blogvrienden even in het zonnetje te zetten!
Bedankt voor jullie warme vriendschappen in deze afgelopen twee jaar!!




Natuurlijk komt er binnenkort een giveaway!
Maar daar moet ik even over nadenken!

Na een veel te lange blogpauze ben ik weer helemaal terug in blogland.
En met heel veel plezier! Ik moet ook niet stoppen, maar gewoon ermee doorgaan.
Inmiddels heb ik alle blogs weer door gelezen.
En dat was echt geen straf!!
Zo beleefde ik de herfst en kerst weer helemaal opnieuw en zag ik weer de
mooiste dingen voorbij komen!
Dat gaf mij ook weer een hoop inspiratie om weer lekker te gaan
freubelen.
Ik ben nu met een klein haakprojectje bezig en dat laat ik
binnenkort wel weer even zien.
Ook heb ik zin om mijn poppenhuis weer op te pakken.
Ik was natuurlijk al bezig met een kleedje, maar dat wil nog
niet zo erg vlotten.

Het weer? Bah! Donker!
Dat zegt wel genoeg,die ene dag zon was al weer genoeg.

Aan het huis hangen de prachtigste ijspegels.
Welke vorige week af en toe naar beneden kwamen,samen
met de pakken sneeuw van het dak.
Een enorme klap deed mij vermoeden dat er iets niet helemaal goed gegaan was!
Hup, op de satelliet schotel!
Help... de ontvangst kop eraf en geen beeld.
Dag Nederlandse televisie! Want daar kijken we nog graag naar.
Maar gelukkig is er tape en een hele handige echtgenoot die het zaakje weer
aan elkaar plakte.
Pfff......

Nou, al met al weer een heel verhaal!
Vandaag laat ik jullie de ijspegels aan het dak zien.
Sommige komen bijna tot aan de grond!

Ik wens jullie een hele fijne Valentine dag en een super weekend!!


Veel liefs!  Juliëtte









Vanuit het slaapkamer raam




Vanuit de huiskamer.

Vanuit de huiskamer.


 
 

dinsdag 11 februari 2014

Vintage hart.

 



Mijn hart maakte vanmorgen een sprongetje.
Je houd het niet voor mogelijk, maar de zon schijnt!
Na weken van sneeuw en bewolking is hij daar dan eindelijk!
De dooi is ingetreden, want in februari voel je de zonnestralen al warmer worden.
We hopen op een vroeg voorjaar! Heerlijk!
Plus 11 in het zonnetje en de vogeltjes zingen er al vrolijk op los.
Als dank voor de kilo's voer die we ze deze winter gegeven hebben.
Er ligt zo veel sneeuw, dat dit wel nodig is.
Je kan merken dat de aarde al warmer aan het worden is, want de sneeuw
begint nu ook van onderaf te dooien.
Alhoewel ik gek op sneeuw ben, kan ik niet wachten tot het echt voorjaar gaat worden.
Weer heerlijk de hele dag buiten!

Maar terwijl het zo donker en bewolkt was heb ik lekker zitten freubelen.
Dit keer heb ik een  rood,  houten hart, omgetoverd tot een Shabby hart.
Ik ben nu eenmaal gek op harten!

Veel liefs!   Juliëtte



     





Geen opmerkingen:

Een reactie posten