donderdag 15 maart 2012

HARTJES

 



Vandaag en gisteren heb ik lekker zitten werken met vilt.
Dit is ook een materiaal  waar ik graag mee werk.
Ik vind het ook leuk om seizoentafel popjes te maken.
Maar nu had ik zin in hartjes!
De hartjes heb ik een beetje in paaskleurtjes gemaakt.
Dan kan ik ze staks aan de paastakken voor het raam hangen.
Misschien maak ik er van de week nog een paar.

Veel liefs en een fijne dag verder!               Juliëtte
















 

woensdag 14 maart 2012

NY FLØTT IN PAASSFEER






Allereerst wil ik al mijn nieuwe volgers een warm welkom heten op mijn blog!
Gezellig!
Ook de vele lieve, leuke reacties van jullie allemaal  waardeer ik enorm!
Dank jullie wel!


De dag is weer goed begonnen! Met heel veel zon! De thermometer stond om 8.00 uur al op 15 graden in het zonnetje! Wat een vroeg voorjaarsgevoel komt er dan over je!
Gisteren had ik al geschreven dat ik met de paasspullen bezig ben geweest.
Graag wil ik jullie de resultaten laten zien.
Ook toch nog tussen de bedrijven door nog wat bloemen gemaakt van koffiefilters.

Allemaal een hele fijne,  warme lentedag gewenst!


Liefs, Juliëtte











                           Deze eieren kocht ik vorig jaar.
    Gisteren heb ik ze wat opgeleukt met band, kant en natuurlijk... roosjes
Ik moet er alleen nog twee standaardjes onder lijmen.


Voor deze roos heb ik het aantal blaadjes verdubbeld.
Hij is voller geworden als mijn vorige rozen.
Zie hier: http://juliettevdvelpen.blogspot.com/2012/02/rozen.html
                                       Vind ik persoonlijk wel mooier




En nog wat bloemetjes, ook van koffiefilters.


                               Een warm  paas verwelkoming bij de deur.
                  




              Het vogelhuis- gemaakt door Marcel- maar op de tafel ,
               op de veranda gezet.
              En een witte mand gevuld met zijde bloemen. Voor echte is het hier nog
              wat te vroeg. De tafel is gemaakt door een lieve vriend van ons.
              Gemaakt uit sloophout. Ik ben daar erg blij mee!
              Ik moet hem alleen nog een keer gaan schuren met de schuurmachine.
              En ja dan is de vraag of ik hem zal beitsen met witte beits of niet.
              Ik ben er nog niet over uit. Ik wil wel dat de houtstructuur
              behouden blijft.



Wat deed jij op mijn veranda? Ik zat net lekker te eten!





NOORDERLICHT VERVOLG




Zoals beloofd de foto's van het  Noorderlicht.
Er was wel wat meer bewolking.
Vanavond ga ik lekker weer even Skypen met Aurora!
Het gaat  erg goed op dressuurstal  van Baalen.
Iedereen is heel erg lief voor haar!
Ze heeft het naar haar zin!
Het is hard werken en ze maakt lange dagen.
Dus ze heeft nog niet zo veel tijd gehad voor haar blog!
Doodmoe gaat ze iedere avond vroeg naar bed, want het wekkertje gaat ook
weer om zes uur.

Vandaag heb ik lekker de paasspulletjes neergezet.
Ik zal proberen  morgen wat foto's maken.



Veel liefs!  Juliëtte


















      Jupiter en Venus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten