maandag 7 januari 2013

LANGZAAM

Als een slak...zo voel ik me.
Ik moet weer helemaal in gang komen.
Kennen jullie dat ook ,dat kater gevoel na de feestdagen.
Gisteren is ook Larissa weer naar Trondheim vertrokken.
Het is nu helemaal weer stil en leeg in huis.
Het zal snel genoeg weer wennen dus gaan we er weer tegenaan.
De volgende plannen zijn als volgt; eerst de kerst spullen opruimen.
Daarna gaat Marcel beginnen met een garderobe kast te bouwen.
Momenteel ben ik aan het uitzoeken hoe we hem willen hebben.
Natuurlijk iets landelijk of Shabby Chic.
Op het internet staan genoeg voorbeelden.
Terwijl Marcel straks de kast gaat bouwen, begin ik een beetje met schilderen.
Want dat moet ook gaan gebeuren.
Bijna alles in huis heeft wel een kwast nodig.
Dus we hoeven ons niet te vervelen.
O...even wachten, poes kruipt weer eens op schoot.
Dat gaat een beetje lastig als je ook nog een laptop op schoot hebt.
Zo, ze ligt nu in mijn nek te spinnen. Lekker warm is het wel.
Momenteel ben ik bezig met een gordijntje voor de keuken.
Het resultaat zal ik later laten zien.
Ook was ik bezig met sokken maken.
Ik was al aardig op weg maar uiteindelijk werd de sok veel te krap.
Later maar weer eens proberen.
Vandaag laat ik jullie wat foto's zien van oude werk stukjes.
De temperaturen zijn hier na een flinke periode van dooi,
weer flink aan het dalen.

Veel liefs, Juliëtte













 

dinsdag 1 januari 2013

zaterdag 29 december 2012

NIEUW JAAR

Lieve allemaal,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve beterschap wensen!
Ik zag al op diverse blogs dat daar de griep ook toegeslagen heeft.
Ha ha, zei Larissa, jullie hebben vast last van een blog computer virus!
Dus bij deze ook voor jullie van harte beterschap!
Langzaam maar zeker gaat het hier al weer wat beter.
Ik hoest nog erg veel, maar dat moet slijten en af en toe sta
ik wat wiebelig op mijn benen. Maar dat mag de pret niet drukken.
Aurora is gisteren weer naar Nederland vertrokken.
Dus is er weer het gevoel van een lege plek.
Gelukkig is Larissa nog even thuis dus daar genieten we ook
weer erg van!
Het waren gezellige Kerst dagen! Alhoewel ik ziek was hebben
we ook erg genoten, zo met zijn allen!
Jammer dat alles weer zo snel voorbij gaat!

Wij kunnen dit jaar echt wel spreken over een white Christmas.
Het heeft hier tijdens de Kerst volop gesneeuwd.
Dat is niet altijd vanzelfsprekend  hier in Noorwegen.

Ook ben ik dit jaar weer erg verwend met cadeautjes!
Van manlief kreeg ik een nieuwe mobiel, want mijn andere begon
kuren te vertonen.
Van Larissa kreeg ik een heerlijk kerstpakket van de Body Shop!
En van Aurora een nieuwe nachtjapon, Kerst versieringen en spulletjes
voor cupcakes!
Van mijn zus en zwager een hele mooie sjaal!
En van de liefjes die hier elk jaar komen kreeg ik drie heerlijke warme
winter broeken. Die had A. zelf voor mij gemaakt!
Dus ik kan niet zeggen dat de Kerstman niet aan mij gedacht heeft.

Ik heb nu toch nog even mijn blog bij kunnen werken.
En voordat het verhaal te lang gaat worden wil ik jullie
allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen!
En kijken jullie uit voor het vuurwerk!
Wij doen het al jaren zonder.
Mijn nieuwjaarswens voor jullie allemaal.........



Als geluk ergens voor het oprapen lag
Zou ik daar nu heen gaan
Handen vol opgooien, hoog in de lucht                        
Dwarrelend met de wind in vogelvlucht
Langs de sterren en de maan
Zou het jullie kant op gaan
Al was het een klein beetje maar
Dan wordt het voor jullie vast
Een gelukkig en gezond nieuw jaar!

Veel liefs, Juliëtte

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten