zaterdag 1 maart 2014

Haak virus en pc problemen.

Met veel moeite schrijf ik dit postje.
Ik vrees dat mijn oude laptopje de brui eraan gaat geven.
Werd ik van de week nog gehackt, nu is mijn pc zo traag geworden
dat hij regelmatig vast staat.
Ook ccleaner geeft geen verbetering.
Eerst maar eens gaan uitzoeken wat er gaande is.
Dus bij deze, als ik even niet langskom, dan weten jullie dat mijn
laptop geen zin heeft.
Bij deze laat ik jullie mijn laatste haaksels zien.
Allemaal een heel fijn weekend en ik hoop tot gauw!!

Veel liefs, Juliëtte



Een sjaal voor Larissa en een muts. Maar ik krijg de andere foto niet geplaatst.

 

maandag 24 februari 2014

Haakwerk en verjaardag.

En dan is het zo maar weer maandag!
Het dooit hier behoorlijk!
Na een druk weekend, maar weer even wat rustiger aan gedaan.
Veel gehaakt, dat wel. Maar ook opgeruimd, schoon gemaakt enz.
Ook vrijdag nog even jarig geweest, en erg verrast met prachtige bloemen!
En heel veel lieve berichtjes op facebook.
Allemaal heel erg  bedankt!
Mijn cadeau ga ik nog bestellen via internet.

Verder ben ik ook nog bezig met een nieuwe giveaway.
Maar die moet ik eerst afmaken.

Hier onder vinden jullie foto's van mijn laatste werkstukken.

Tot gauw!

Veel liefs, Juliëtte


Deze sjaal haakte ik voor Marieke, hartsvriendin van Aurora, die hier veertien dagen geweest is.

De kleurtjes wol zocht ze zelf uit.


Deze haakte ik voor Aurora.

En voor Larissa, mijn andere dochter, heb ik ook al wol gehaald.

Victoriaans tasje. Voor het eerst gehaakt met kraaltjes.
Echt heel leuk om te doen. En zeker niet moeilijk.



Mijn mooie bos bloemen! Voor mijn 55ste verjaardag.


Van Marieke kreeg ik dit fleurige voorjaar bakje met blauwdruifjes!
En welk oog kijkt je aan aan de rechterkant?

Mijn oude Vintage schelpen uil
 Die elke winter, na de kerstverlichting, wat licht in de vensterbank brengt.
Gelukkig mogen deze tropische schelpen niet meer gebruikt worden in dit soort huisdecoratie's!!
Maar ik vind het zonde om hem weg te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten