donderdag 14 juni 2012

LENTE IN HUIS

 
Lieve blog vriendinnen,

Vandaag ben ik er even lekker voor gaan zitten om jullie blogs weer door te lezen.
Ik las al op verschillende blogs dat bij jullie het weer ook niet echt helemaal mee zit!
In het weekend viel het toch wel mee hier.
Wel af en toe wat spatjes regen, maar toch goed genoeg om even buiten te zijn.
Een hoop zaailingen staan nu op hun plaats van bestemming.
Nu maar afwachten of de bloei er in komt.
Ik heb ook een aantal vast planten uitgezaaid,
zoals Lupine en Papaver Oriëntalis.
Die bloeien pas volgend jaar.

Nu zit ik ook weer binnen, want buiten is het echt slecht vertoeven!
De regen blijft maar komen.
De plaatselijke grote rivier de Låge, staat aardig hoog.
Die wil nog wel eens buiten zijn oevers treden.
Zoals vorig jaar, toen stond een deel van de E 6 onder water.
En was er veel schade aan huizen en landerijen.

Omdat het buiten niet echt lente is, heb ik de lente maar naar binnen gehaald!
In de vorm van een mooie bos fluitekruid.
Ik heb het bloemetje al op heel veel blogs voorbij zien komen.
Maar hier is alles natuurlijk wat later!
Dus bij deze nog even het fluitekruid!

De twee laatste foto's zijn mijn nieuwe aankopen uit Lillehammer!

Nu alleen nog maar hopen dat de lente weer eens terug komt dit jaar!
Bedankt weer voor al jullie lieve reacties en mijn nieuwe volgers,
van harte welkom!

Veel liefs, Juliëtte









Het dienblaadje is nieuw samen met het hartje van gips,
welke heerlijk geurt!
Het hoesje om het potje heb ik gisteren even snel gehaakt.


 

zondag 10 juni 2012

zaterdag 9 juni 2012

SHOPPEN

Vandaag heerlijk even naar Lillehammer geweest!
Met Larissa ,  want die had wat nieuwe kleding nodig!
Het was erg gezellig en ik heb nog wel wat leuke dingen gekocht!
Die laat ik later nog wel een keer zien!
Vandaag neem ik jullie even mee naar het  kerkje in ons dorpje!
Ik kom er vaak langs en was benieuwd hoe het er van binnen uit zag.
Nu is het hier soms verboden om foto's te maken in de kerken.
Maar gelukkig vond ik deze mooie foto's op internet!
Zo, mooi! Die wil ik even met jullie delen!

Dan wens ik jullie allemaal een fijne zondag!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten