vrijdag 13 april 2012

WEEKEND

ALLEMAAL EEN HEEL FIJN WEEKEND!


Liefs, Juliëtte


donderdag 12 april 2012

ONDERZETTERS




Zo! Alweer een haak klusje klaar!
En dan is het voorlopig wel weer even gedaan met haken.
Ik moet het dienblad nog schilderen en de nachtpon nog afmaken.
De paasspulletjes opruimen en nog veel meer dingen, dus haken zit er even
niet meer in.
Ik wou ooit nog een aantal gehaakte onderzetters.
Dus ik heb er drie gemaakt.
Kan ik voorlopig weer even voort.
Ze zijn op haaknaald drie gehaakt en waren zo klaar!








woensdag 11 april 2012

IMSDAL

Omdat het zo'n grijze grauwe dag is wil ik jullie vandaag meenemen naar Imsdal.
Het bronwater winningsgebied van Noorwegen.
Wij zijn daar al diverse keren geweest. Heerlijk aan het water zitten!
Barbecue opzetten en genieten maar!
En daar hoort ook een wandeling  bij!
Dat is altijd heel erg genieten daar!
Ik hoop dat jullie ook meegenieten!

Liefs, Juliëtte



Imsdal bronwater


Het water is nu wat bruin, dat komt door de regen die pas gevallen was. Normaal is het glashelder.




                       De grijze steenlaag is erosie van de bergen.
                       Dit proces is al miljoenen jaren gaande.


                         Deze oerbegroeiing is al miljoenen jaren onveranderd.




                                Dit soort bruggetjes vind je hier overal.


                                  Weer zo'n erosie laag.

                         Rotsblokken overal.



                              En dit riviertje komt uit in een groot meer.




                                      Heerlijk koel water.


        Overal prachtige soorten mos.




     En aan bloemen, planten en insecten geen gebrek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten