maandag 16 april 2012

BROCANTE VONDST

Het is vanavond eindelijk gestopt met sneeuwen!
Er is me een beste vracht gevallen!
Dus het zal wel weer even duren voordat alles weer weg is.
Gelukkig was het lekker warm binnen en kon ik me heerlijk
vermaken met het lezen van jullie blogs!
Want wat geniet ik daar altijd weer van!
En natuurlijk ook van jullie vele lieve reacties!
Nu heb ik bijna 50 volgers en ben ik aan de slag gegaan om een leuke giveaway
te bedenken. Met iets wat ik zelf gemaakt heb!
En daar dan toch iets typisch Noors bij te doen.
Nou, daar ben ik in geslaagd!
Wat het is dat horen jullie als de vijftigste volger zich heeft aangemeld.
Dan blijft het nog even spannend!

En als je de spullen in je man zijn werkplaats gaat opruimen,
dan vind je nog wel eens wat.
Een oude brocante doos van schoengaren uit Ierland.
Ik hou niet zo van dat rode, maar vond het toch wel iets hebben.
Gewoon weer zo'n leuk oud hebbedingetje.

Veel liefs!  Juliëtte


zondag 15 april 2012

WIT

En zo kwamen we vanmorgen ons bed uit.
Wat een verrassing! Maar niet heus!
Gelukkig weer natte sneeuw, maar je krijgt er altijd
weer het verloren lente gevoel van.
Normaal vind ik sneeuw heerlijk hoor!
Maar nu niet meer. Ik zou zo graag de lente
weer terug willen.
Daarom maar een kleurig collage gemaakt.
Want ik baal van WIT......heel even maar.


Liefs Juliëtte













   Geef toe..dit ziet er toch veel beter uit.

zaterdag 14 april 2012

ZAGEN .. ZAGEN... WIEDE.. WIEDE ..WAGEN...

En wat hebben wij, of eigenlijk Marcel, gedaan!
Een boom omgezaagd!
"Waarom dan",  zou je zeggen.
Nou, ons kacheltje brand niet op water.
Van de buurman mogen we hout zagen uit zijn bos.
Zonde? Nee hoor,  de bossen zijn hier zo groot dat er
niet tegen aan te kappen is.
Buurman kan het zelf niet  bijhouden en is eigenlijk ook wel blij met wat hulp.
Het was niet echt koud buiten, maar de zon liet zich heel weinig zien.
Al met al was het heerlijk vertoeven buiten, in het bos.

                      Een klein mannetje achter een hele grote boom.



                       Timberrrrr..........!!!


    En om is ie.



 In plakken zagen en mee naar huis.
 Daar hebben we een elektrische hout kliever.
 En zo hebben we weer wat  hout voor de winter.
 Nog 11 bomen te gaan!

                     Liefs, Juliëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten