maandag 26 november 2012

KERST JURKJE


Met dit jurkje wil ik het haken van poppen kleertjes voorlopig
even afsluiten.
Ik heb wel weer zin om aan het poppenhuis te werken.
Afgelopen weekend heb ik het huis kerst klaar gemaakt!
Dat is wel vroeg, maar ik vind het altijd prettig om op
tijd te beginnen.
Ik moet alle kerstspullen nog neer zetten hoor!
Het is nog geen kerst in huis. Eerst Sinterklaas!
En omdat het zaterdag nog volop dooide heb ik maar gelijk
alle ramen gewassen. Ook wel weer nodig! En maar goed dat ik dat gedaan heb,
want gisteren was het al weer hard aan het vriezen.
Ze verwachten veel sneeuwval deze week.

Dus ik heb dit afgelopen weekend even geen tijd gehad om op
jullie blogs een reactie achter te laten.
Maar ik heb ze wel allemaal gelezen hoor!
Weer prachtige creaties gezien, decoraties enz!!
Natuurlijk sterkte voor iedereen die het goed gebruiken kan en ook
felicitaties zijn hier op zijn plaats!
Dus bij deze voor jullie allemaal een dikke knuffel van mij!!
Nou, wel weer genoeg gekletst, hier volgen de foto's van het
Kerst jurkje!

Liefs, Juliëtte







 

woensdag 21 november 2012

POPPEN JURKJE GRIJS EN ROSE

Momenteel is het hier al een paar dagen donker en grijs!
De dooi is flink ingetreden met temperaturen dik boven nul.
Regen en natte sneeuw wisselen elkaar af en de wegen liggen
hier boven vol ijs, omdat het 's nachts iets vriest.
Gelukkig  kunnen we prima naar  boven komen en strooien ze goed !
Ik ben bezig om alle spulletjes een beetje in huis op te ruimen.
Dat betekent voor mij, schoonmaken en in een kast opslaan, totdat
de kerst voorbij is.
Want voor we het weten,  is het weer zo ver.
En is de tijd  straks weer aangebroken om de dozen met kerst spullen
van zolder te halen.
Vandaag laat ik jullie mijn grijze poppen jurkje zien.
Het kerst jurkje is ook af, maar die laat ik in mijn volgende blog zien.
Dan gaan we weer even wat anders doen!
Ik denk dat het poppenhuis ook wel weer eens aan de beurt is!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!!!

Veel liefs!!


Juliëtte






 

maandag 19 november 2012

WIT POPPEN JURKJE

En hier dan het witte poppen jurkje!
Het is een slank modelletje geworden!
Ook heb ik er een nieuwe paspop voor gemaakt.
Geheel in het wit en het lijfje van wit, roze gestreepte stof.
Inmiddels heb ik er ook weer bijna een klaar, in het grijs met roze.
En moet ik de laatste hand leggen aan een kerst uitvoering.
Maar die laat ik later wel weer eens zien!
Buiten is het koud dus wat is er beter dan met je beentjes voor de kachel,
heerlijk te zitten haken!


Binnenkort gaan ik aan een Tilda kerst man beginnen.
Deze heb ik ooit dubbel gekregen en hij wacht op een nieuwe eigenaar!
Dus heb je interesse laat het me dan even via E-mail weten.
( adres staat in de zij balk op mijn blog,klik klik)
Ik maak hem voor je! Het gaat dus om een gemaakte pop, niet het pakket.
De prijs? Daar komen we wel uit.
De foto van de kerst man vind je onder de foto's van het jurkje!

Veel liefs, Juliëtte

P.s mijn Give away's zijn onderweg naar de nieuwe eigenaars!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten