donderdag 19 april 2012

50 VOLGERS!

Het is nu echt zover!
Ik heb de 50 volgers bereikt!
Geweldig vind ik dat in zo'n korte tijd!
Ik ben elke dag weer blij met al jullie lieve reacties!
En het dagelijks genieten ,onder een kop koffie, van al het
gezellige nieuws op jullie blogs!
Ja, en wat zal ze nu als Giveaway gaan doen?
Dat zal ik tot morgen nog even geheim houden!
Gemeen van mij, maar ik moet alles even mooi op de foto zetten.
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes.
Op de apothekers kast in de slaapkamer.
Dit is het resultaat tot nu toe!

Tot morgen en een hele fijne avond allemaal!


Liefs, Juliëtte




Een ornamentje gehaakt voor het handdoekje!


Voor de foto te haastig vastgenaaid, dus zit het scheef!
Morgen het handdoekje in de thee en het onamentje recht zetten.







Een echt lavendel zeepje ingepakt.

woensdag 18 april 2012

BROCANTE VAN BRUKT OG NYTT

Zoals gisteren beloofd hier de foto's van mijn nieuwe aanwinsten.
Natuurlijk niet echt antiek, maar wel spulletjes die echt bij onze
inrichting past.
Ik ben er weer blij mee!


Veel liefs!  Juliëtte

Deze kocht ik gisteren ook nog bij de plaatselijke Blokker. Die zocht ik al een tijdje!

Een ringenbakje voor in de badkamer.
Twee parelkettingen.
Vaasje met roos. Kosten 3 euro.

Je houd het niet voor mogelijk! Hollandse klompjes in Noorwegen.
Leuk om te pimpen. Kosten 5 euro.


Wc rol hanger. Kosten 2,50 euro

Alleen de stof is al meer waard.





Nog een wc rol houder ook 2.50


Deze zag ik ooit eens op marktplaats staan. Toen vond ik hem al leuk!
Old English van Johnson. 10 euro





Gehaakt lopertje. Zo fijn gehaakt!  1 euro






1 euro




Engels serviesgoed van Johnson bros. Diverse bij elkaar 7 euro.

dinsdag 17 april 2012

RONDJE VINSTRA

Vanmorgen sinds lange tijd weer eens even een rondje Vinstra gedaan.
Even bij Nille gekeken. Oftewel de plaatselijke blokker.
Ze hadden weer heel veel nieuwe spulletjes.
Daarna even naar Brukt og Nytt oftewel de plaatselijke kringloop.
Normaal staat daar alleen maar echte rommel, maar nu heb ik toch echt wel
leuke dingetjes gekocht. Maar die laat ik morgen wel even zien.
Eerst mijn aankopen bij Nille.


Fijne avond allemaal en tot morgen!
        Liefs! Juliëtte





Hartjes voor aan de tak voor het raam.
En polystone bloemetjes om te decoreren.

Leuke vlinders voor aan de tak voor het raam. 
.                                                                              
                                                                                 

Deze glazen bloemen lijken wel op Svarowski.
                                                                                
En wat scrap spulletjes.

                                                                                                        
En dit leuke lint met roosjes.
                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten