donderdag 16 januari 2014

Borduren

Het was zo fijn om al jullie reacties weer te lezen!

Hier blijft het maar sneeuwen. Al twee dagen lang, grote, dikke vlokken.
En er ligt al een heel pak.
Eindelijk, weg met dat gladde ijs op het terrein en de wegen.
Het is min 10 graden en we houden het lekker warm binnen.
Ik ben geloof ik weer met alles tegelijk bezig.
Borduren aan een vloerkleedje voor het poppenhuis.
Een vliegennetje voor een paard aan het haken.
Ik heb er echt weer zin in om te handwerken.
Maar ook heb ik beits gehaald om de rest van de balken in de huiskamer
wit te beitsen.
Genoeg te doen dus.
Nu ga ik naar buiten om wat sneeuw te ruimen en de katten te voeren.
Tot gauw!!

Liefs, Juliëtte


Om jullie te laten zien wat een vliegennetje is.

Het kleedje voor het poppenhuis.


Even een paadje maken naar het kattenhuisje.










 

maandag 13 januari 2014

Winter

En dan is het opeens winter! Met min 20 vannacht kun je dat nu wel zeggen.
Volop de houtkachel aan en zorgen dat je warm blijft. We waren er aan toe!
Sneeuw bedoel ik, de erge kou is een minder prettige bijkomstigheid.
Na een veel te lange pauze heb ik mijn freubelen ook weer opgenomen.
En wat voelt het weer goed!!
Het weekend heb ik me bezig gehouden met alle was van de paarden.
En er was heel wat verstelwerk te doen. Dat is nu bijna allemaal gedaan.
Ik ben ook nog even in het poppenhuis begonnen.
Vond de vloer in de huiskamer een beetje kaal en heb besloten om er
een vloerkleedje voor te borduren.
Dat laat ik in een volgende blog zien.

Gisteren was het buiten zo prachtig dat we wat foto's gemaakt hebben.
En die wil ik nu graag even met jullie delen. Het zal ook niet lang meer
duren voor ik weer berichtjes ga geven op jullie blog!
Dus tot gauw!!

Liefs, Juliëtte


Onze boerderij van de andere kant bekeken.

Langs de weg voor ons huis.


Rechts weer onze boerderij.





Met uitzicht op achterliggende gebergte.

Nogmaals rechts onze boerderij.

Eindelijk weer een goed begaanbare weg.

Nog heel wat aan op te knappen,maar wat zijn we blij met ons stekkie!







 

dinsdag 31 december 2013

JAARWISSELING

Lang deze weg wil al mijn lieve familie en vrienden een hele fijne jaarwisseling wensen!
Met heel veel geluk maar vooral gezondheid in 2014!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten