donderdag 5 juli 2012

AWARD EN TRUITJE







Gisteren kreeg ik mijn derde sunshine award van Anne!
Van: http://les-choses-dela-vie.blogspot.no/
Natuurlijk ben ik daar weer heel erg blij mee! Het is toch een waardering voor je blog.
Dank je wel lieve Anne!!
De vragenlijst heb ik al een eerder ingevuld. Zie hier: http://juliettevdvelpen.blogspot.no/2012_04_26_archive.html
En jullie weten dat ik doorgeven erg moeilijk vind. dus daarom  is deze award voor al mijn volgers.
Zie maar of je hem op je blog wilt plaatsten of niet!

Het resultaat van een dagje breien, vinden jullie hier onder!
En binnenkort neem ik jullie weer eens mee op reis!

Liefs, Juliëtte






dinsdag 3 juli 2012

NIEUWE COLLECTIE VOOR MARIJKE

Flowers


Voor ik lekker naar buiten ga, want het is hier stralend weer,
even een post over de nieuwe gehaakte poppenkleertjes.
Deze week gaan ze op de post!
Even nog over mijn vorige post.
Het kindje op de foto met mijn vader, dat ben ik! Heel lang geleden!
En dank jullie wel voor al jullie lieve en mooie reacties!!!
En de foto van het onweer is van internet. Die heb ik niet zelf genomen hoor!
Ha, ha zo goed ben ik niet!

Veel liefs!                             Juliëtte



HET PROJECT IS AF. MET MUTSJE EN SOKJES ERBIJ.

IK VOND DE KLEUR VAN DIT GLANSGAREN ZO ANTIEK AANDOEN, DAT IK EEN BOL  GEKOCHT HEB.
ZIE HIER EEN JURKJE IN PINEAPPLE TECHNIEK.

EN HIER NOG EEN  MINI VOOR EEN 8 CM POPJE



Have a great tuesday


   zondag 1 juli 2012

SERINGEN

Net op tijd binnen voor een stevige onweersbui!
Nog geen uur geleden scheen het zonnetje nog even.
Snel een bosje seringen geplukt! Ze geuren zo heerlijk!
Ik had laatst al een jasje om een potje gehaakt in dezelfde kleuren als de seringen.
Staat wel grappig, vind ik!
Ik heb er wat foto's van gemaakt!
De rest van de dag maar weer wat haken.
Aankomende week ga ik wat poppenkleertjes breien!
Even wat anders!

Wens ik jullie een fijne zondag verder!

Dikke knuffel!!

Juliëtte












LIEVE PAP,  JIJ HIELD OOK ZO VAN SERINGEN! VANDAAG WAS JOUW VERJAARDAG!
WE  MOETEN AL 23 JAAR ZONDER JOU!
IK MIS JE!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten