zondag 10 februari 2013


Gewonnen.

Tja, en dan is het zo maar weer maandag!
Gisteren heeft het de hele dag gesneeuwd.
Er is dus weer een dik pak gevallen.
Ach, zolang het winter is kan ik hier elke keer weer van genieten!
Maar als het voorjaar in zicht komt dan heb ik er vaak ineens genoeg van.
Dan moet het ook weg.

En wat een verassingen vielen mij ten deel!!
Eerst won ik bij Petra van http://demoeitewaard-petra.blogspot.no/ een mooi
tijdschrift!
Dank je wel lieve Petra, ik ben hier erg blij mee!!
Ik kan hier nog geen foto van plaatsen omdat het tijdschrift nog een verrassing is.

En bij Nurdan van http://nurdanishere.blogspot.no ook een mooi pakket
met allerlei mooie spulletjes!
Dank je wel lieve Nurdan!!




Purse - I've stitched
Scissors - Made in Turkey
White Crocheted Laces - Hand made from my mom
Needle lace (with orange colour flowers) - traditional lace of Turkey

A Hand Made Porcelain Turkish Coffee Cup
with Silhouette of Istanbul  - Special Edition
A Turkish Delight Holder - Silver-Plated Small Plate and Glass Cover
A Turkish Coffee Apparatus
Turkish Coffee A Box of Turkish Delight
A Hand Painted Tray with Bosporus Landscape in Ottoman Period

                                                                                     




O, wat zal ik met verlangen uitkijken naar het rode Noorse "Pieter Post" autootje!
Zo, vaak krijg ik geen post en dit is echt iets om enorm naar uit te kijken!



Als het binnen is dan zal ik foto's plaatsen!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!
En ik kom gauw weer buurten!

Veel liefs, Juliëtte



1 jaar! en give away

Vandaag plaatste ik een jaar geleden mijn eerste blog.
En hoeveel oprechte vriendschappen heeft dit opgeleverd?
Heel veel! En hoe dankbaar ben ik daar voor?
Heel erg dankbaar!
Dus bij deze nodig ik jullie, mijn lieve blog vriendinnen, uit!




Gezellig een kopje thee of koffie!













Natuurlijk hoort daar ook wat lekkers bij!







En voor jullie allemaal ,een mooie bos bloemen!










Als dank voor een jaar van jullie lieve mails en berichtjes!! ♥♥♥♥


Natuurlijk geef ik ook echt iets weg!
Iets wat ik speciaal voor de winnaar ga maken.
Wat je moet doen is volger zijn van mijn blog en een linkje plaatsten op je
eigen blog.
Laat een berichtje achter met  een van de nummers van onderstaande kleedjes.
Je kan kiezen tussen wit of ongebleekt katoen.
Op 7 maart trek ik een winnaar!
Deze moet natuurlijk wel even wachten tot het kleedje gemaakt is.



KLEEDJE 1




OF KLEEDJE 2






































Ik hoop dat jullie mijn give away leuk vinden.

Dan wens ik jullie een hele fijne week verder en tot gauw!

Veel liefs, Juliëtte

 

dinsdag 5 februari 2013


Verbouwing

Wat doe je als de panelen in de slaapkamer van Larissa niet meer aansluiten.
Dan kan je als een van de vorige bewoners(en dat waren er veel), er kit
tussen spuiten en alles dicht schilderen.
En hopen dat het daarmee over is.





Wij kozen voor een andere oplossing.
Alles eruit. Het hout is nog goed en gaan we hergebruiken op de
zolder boven de paardenstallen.



Gelukkig was alles wel goed geïsoleerd. Dat scheelde weer een hoop werk.
Ook even het stofje van de paneeldeuren gehaald.
Dat vind ik zonde. Ze gaan weer mooi in de verf.




Marcel heeft gisteren al het hout besteld en het is wachten tot dat gebracht gaat worden.





En meneer goudvink stond vanmorgen nog net niet aan het raam te kloppen.
Waar blijven mijn lekkere zaden!

Ik had gezien dat ik weer nieuwe volgers erbij heb gekregen!
Welkom! Ik kom snel even bij jullie langs!
Op 7 februari blog ik precies 1 jaar.
Tijd voor een give away!
Maar daar moet ik eerst even over nadenken.
Ik moet eerst nog even een werkje afmaken voor een lieve blog vriendin.http://thuisbijtjits.blogspot.no/
Tot gauw!!
Warme knuffels uit een koud Noorwegen!

Juliëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten