vrijdag 4 mei 2012

KLAPROZEN

Omdat ik vandaag niet veel tijd heb, even twee foto's van
de Noorse wilde papaver.
Om 19.00 uur  vertekken we naar Oslo om Aurora op te halen!

Liefs, Juliëtte




woensdag 2 mei 2012

LENTEKRIEBELS

Het is wel even stil geweest op mijn blog!
Even geen tijd gehad.
Ik heb wel het lezen van jullie blogs bijgehouden.
Want dat wil ik liever niet missen!
Marcel was heerlijk 4 dagen vrij. 1 mei is hier ook de dag van de arbeid.
En dan is iedereen vrij! Snipperdag ertussen en dan heb je een lekker lang weekend.
Het is hier heerlijk weer en tot en met morgen houden we dit nog.
Daarna komt er een weekend met natte sneeuw!
Gelukkig zijn alle tuinklusjes gedaan en vanavond heb ik
de laatste groentezaden ingezaaid!
Kijken of het wat gaat worden.
Inmiddels ligr er een flinke hoop hout op het terrein!
Het was echt heerlijk , de afgelopen dagen in het bos!
Natuurlijk heb ik wat foto's gemaakt.
En Aurora komt het weekend heerlijk een paar dagen thuis!

Veel liefs, Juliëtte













En prachtige oude boomstronken.











zondag 29 april 2012

ORANJE BOVEN


Lieve allemaal!
Het is hier lekker warm en--------------

Mocht je deze voorbij zien rennen, dan kan dat kloppen----------------



Want Marcel en Juliëtte zijn in het bos. Wat ze daar doen?


Ik wens jullie allemaal een hele fijne Koninginnedag!


Liefs, Juliëtte






Geen opmerkingen:

Een reactie posten