GEHEIMZINNIG ROZE PAKKET

Allereerst zijn deze rozen voor jullie!
Als dank voor al jullie lieve reactie's op mijn blog!
Ik zal al jullie goede raad ten harte nemen!!
Het is altijd fijn om te lezen hoe anderen hun tandartsproblemen ervaren!



Ja, en wat is nu het verhaal achter dat geheimzinnige roze pakket,
wat ik van de week ontvangen heb!
Het begint met een  briefje in de brievenbus!
Met het bericht dat er een pakketje voor mij is aangekomen!
Gauw op gaan halen, want ik ben gek op pakketjes!
Als een kind zo blij met het roze  pakket op schoot weer naar huis gereden!
Een pakketje uit Nederland, van Marijke!! http://marijkevanooijen.blogspot.no/
Zoals jullie weten heb ik de afgelopen tijd veel jurkjes gehaakt,
voor de blote poppen van Marijke!
Deze zijn ook al onderweg naar Nederland en ik verwacht dat ze ieder moment aan kunnen komen!
En dan nu dit pakketje vol roze verrassingen!
Toen ik de doos open maakte rook ik gelijk al de geur van Lavendel!
Mijn lievelings geurtje!
Overal in huis vind je zakjes met Lavendel hier en natuurlijk ook in een plantenbakken  buiten!
In de doos een veelvoud van lieve zachtroze pakjes.
Met zorg ingepakt, of zoals Marijke altijd schrijft, met liefde!!
Nou, ik kan jullie vertellen dat ik enorme veel plezier gehad heb met  het uitpakken!
Het leek wel een surprise van Sinterklaas!!
Uit elk pakje kwam een grote verrassing!
Ik ben hier zo vreselijk blij mee!
Omdat het hier heel erg moeilijk is om aan oud kant te komen!
Lieve Marijke, heel erg bedankt nog voor al je mooie verrassingen!
Het zal zeker goed van pas komen bij mijn volgende werkstukjes!!
Hieronder vinden jullie de foto's die ik gemaakt hem van mijn nieuwe kantjes en hebbedingetjes!
Dit krijgt nog een vervolg!

Veel liefs!  Juliëtte



EEN BLOTE BILLEN POPJE!   SCHOENTJES VOOR SOFIEKE DE MUIS!
EEN PRACHTIG LAVENDEL KUSSENTJE EN EEN ROMANTISCH HART! 


PRACHTIGE STUKKEN OUD KANT! JA,  EN NIET ZOMAAR EEN STUKJE,  MAAR TIENTALLEN METERS!
VAN SMAL NAAR HEEL BREED!

PRACHTIGE DECORATIE SPULLETJE DIE ZEKER HEEL GOED VAN PAS GAAN KOMEN!
TIENTALLEN METERS KREUKELLINT!
HOUTEN LABELS MET OUD KANT. EEN LIEF VOGELTJE OM OP TE HANGEN.
EEN MOOIE OUDE KRAAG EN  LIEVE KAARTJES!


EN NATUURLIJK KON IK DOE BLOTE BILLEN NIET AANZIEN!
EN HAAKTE GELIJK MAAR EEN JURKJE MET MUTSJE.
NU IK DE MAAT WEET ZAL IK EEN COMPLETE GARDEROBE HAKEN EN BREIEN!



 

vrijdag 13 juli 2012

TAARTJE

Nee, daar bedoel ik niet mezelf mee,
maar een taartje die ik gisteren toch nog even gemaakt heb!
Als troost voor mijn bezoekje aan de tandarts!
Ha, hier bederf je je tanden ook niet mee!!
De tandarts wou mijn kiezen niet trekken, maar hij ging voor een
betere oplossing!  Zo'n 6 kronen laten zetten!
Dat heb ik in het verleden al bij drie laten doen en binnen 4 jaar waren
ze allemaal kapot of was er weer tandbederf onder de kroon ontstaan!!
Nou dat vind ik duur geld weggooien.
Ik weet wel dat er niets gaat boven mijn eigen tanden, maar
dit gaat me heeeeel veel geld kosten en dat is me
echt even te veel van het goede!
Dus laat de boel maar weer even oplappen en ga maar eens eens
tandtechnicus zoeken die het wel wil doen!
En dat is niet zo makkelijk hier.
Misschien moet ik maar uitwijken naar Nederland.
Nou, dat was even mijn hart luchten over de tandarts.
Nu gaan we over tot gezellige zaken!

Zoals het taartje en het verhaal over de mysterieuze roze doos
die over de post kwam.
Maar over het laatste vertel ik jullie een andere keer.

De bloemetjes op de foto, heb ik gisteren geplukt.
Volgens mij is het familie van de dovenetel.
Ik vind de bloemetjes zo fijn en mooi van kleur, dat ik ze
even op de kiek moest zetten.

Wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend!
Ik ga lekker knutselen, want buiten is het....regen...regen....
en nog eens regen!

Liefs, Juliëtte

TAARTJE UIT:  " MARIJKE'S MOOIE MIJMERINGEN".










Geen opmerkingen:

Een reactie posten