woensdag 16 mei 2012

OMA POP

Deze afgelopen dagen heb ik toch wel veel binnen gezeten.
Het zonnetje was er wel, maar het is nog steeds te koud!
Nu naar het er naar uit ziet weer een dag met veel regen.
Gelukkig voorspellen ze volgende week dat het een stuk warmer gaat worden.
Mijn plantjes, staan nog steeds binnen, want ze verwachten nog wat graden
nachtvorst.
Toch kan binnen zitten ook zijn voordelen hebben, dan ga je weer eens
freubelen.
Dit keer een oma popje gemaakt.
Ze heeft nog wel een jong gezichtje! Maar ach, op een afstand zie je het toch niet.
Helaas kan ik jullie nog geen foto's van het poppenhuis laten zien.
Omdat het nog in Nederland staat en eerst voorzichtig uit elkaar gehaald moet
worden. Marcel zijn broer is zo lief geweest om dat voor me te doen!
Dat is een hele klus, want het huis zit goed vastgelijmd.
Ook staat er nog een grote bananendoos met meubeltjes. En die gaat ook
nog opgestuurd worden.
Aurora heeft, toen ze een paar dagen hier was, al wat spulletjes mee genomen.
Die laat ik ook nog wel eens zien.
Mijn handen jeuken om er aan te beginnen, maar ik moet toch nog even geduld hebben!
Trouwens, voorlopig liggen hier genoeg onafgemaakte klusjes op me te wachten.

Veel liefs, Juliëtte




Dit jurkje moest ik helemaal zelf maken,
omdat het popje een raar gebreid pakje aan had!


maandag 14 mei 2012

TROUWDAG- MOEDEDAG

Een beetje dubbel feest was het afgelopen weekend!
We  hebben er toch weinig aan gedaan. Larissa is ziek, Aurora zit in
Nederland. Dus het voelde een beetje incompleet!
Toch mocht een grote bos rozen op tafel niet ontbreken!
Dus vandaag wat foto's van mijn bos rozen! De bloemen waar ik zo van hou!
En daar weer heel erg van kan genieten!
Ook al zijn ze niet van de beste kwaliteit!
Ze komen uit Afrika, dus hebben al een hele reis achter de rug!
Gek, dat je met de kleinste dingen  blij kan zijn!
Rode rozen, geschikt in de oude antieke rozenvaas van mijn moeder!
Als knipoogje naar moederdag!

Liefs, Juliëtte



















UITSLAG GIVE-AWAY!

Om het nog even spannend te houden laat ik jullie eerst
nog even een aantal foto's zien van een poppenhuispopje
wat ook af is.
Daarna gaan we over tot de trekking van de winnaar!









En nu over tot de trekking van mijn give-away!
Ik vond het leuk om te doen en is in de toekomst zeker voor herhaling vatbaar!
Nou daar gaat ie dan!




Na flink omschudden vond ik Larissa bereid om een lootje te rekken!
En de winnaar is..........




http://derdijkbrocante.blogspot.com/
Gefeliciteerd Esther!  Ik hoop dat je er blij mee bent!
In de balk rechts staat mijn E-mail,  wil je, je adres even door mailen?
Dan gaat het pakje maandag gelijk op de bus!
Alle andere, bedankt voor het meedoen!
Allemaal een fijne zaterdagavond!

Liefs, Juliëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten