donderdag 27 december 2012

GRIEP

Sorry, als ik even niet reageer op jullie blogs,
maar helaas ben ik geveld door een zware griep!
Ik zal wel jullie posten even lezen!
Tot gauw!

Liefs, Juliëtte



 

dinsdag 25 december 2012

WITTE KERST

Bij deze wens ik iedereen  nogmaals hele fijne Kerst dagen!
Dank  jullie wel voor bijna een jaar van lieve reacties!
Het is het bij de meeste van jullie geen witte Kerst
Dus bij deze laat ik jullie wat foto's zien!
Zodat jullie toch een beetje het witte Kerst gevoel beleven.
Tenminste dat hoop ik!

Liefs, Juliëtte









 

maandag 24 december 2012

KERST



Het kerst gevoel

De zon is verdwenen.
En de sneeuw vlokjes komen nu naar beneden.
Deze kerst een witte kerst zoals in een droom.
En tientallen lichtjes in de wit besneeuwde boom.
Sommige kinderen glijden van de heuvel met een slee.
De andere doen liever met het sneeuwballen gevecht mee.
Kerst is de fijnste tijd in het jaar.
Met zijn alle gezellig bij elkaar.
Fijne kerst allemaal en een gelukkig Nieuwjaar!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten